🔰این خوراکی ها بدن را در برابر تشنگی مقاوم می کنند: 

 🍊پرتقال: علاوه بر آن که سرشار از آب است و به رطوبت بدن کمک می کند؛ احساس خستگی و استرس را نیز از شما دور خواهد کرد. 

🌵خیار: حدود 96.5% از وزن خیار را آب تشکیل می دهد. 

 🍀کاهو: 95.6% از وزن کاهو را نیز آب تشکیل می دهد. 

 🌱کرفس: 95.5% از وزن آن را آب تشکیل می دهد از این رو به رطوبت بدن کمک و احساس گرسنگی را محدود می کند. 

 🍅گوجه فرنگی: از سبزی هایی است که حتما باید به بشقاب سالاد اضافه شود و حدود 94.5% از وزن آن را آب تشکیل می دهد. 

 🍏فلفل سبز: 93.3% آن را آب تشکیل می دهد. 

 ☘گل کلم: 92.1% وزن آن را آب تشکیل می دهد.

 🍈طالبی: حاوی 90.2% آب است. 

 🍀اسفناج: 91.4% آن آب است. 

 🍓توت فرهنگی: 91% وزن آن را آب تشکیل می دهد. 

 🌳کلم بروکلی: 90.7% وزن آن آب است. 

 🍊گریپ فروت: 90.5% وزن آن آب است. البته بیماران باید این میوه را بعد از مشورت با پزشک مصرف کنند چون با بسیاری از داروها واکنش نشان می دهد. 

 🍉هندوانه: 91.5% وزن آن آب است. 

 @hakim_tehrani